perjantai 15. huhtikuuta 2011

Hyh hyh!



Me ranskiksetkin olemme nopeaa väkeä! Se tuli todistettua taas tänään, kun Sofia käänsi hetkeksi huomionsa muualle. Juttutuokio mamman kanssa johti pesuun, kun ehdin sillä aikaa pyöriä maassa. En tiedä oliko sontaa, savea vai niiden sekoitusta, mutta kurassa olin ja kunnolla. Hetken päästä huomasin jo olevani takaisin kotipihalla aitauksessa ja Sofian hinaavan puutarhaletkua kohti minua.

Valjaat päältä pois ja kylpyyn! Siinä kunnossa en olisi kuulemma kelvannut sisälle, onneksi äiti ei ollut näkemässä! Seisoin kiltisti paikoillani, kun Sofia kasteli minut ja huuhtoi puhtaaksi. Kun hän hetkeksi päästi irti ottaakseen shampoopullon, lähdin minä hurjaa vauhtia juosten ja ravistellen karkuun. Juoksin hulluna ympäri pihaa ja emäntä perässäni jotain huudellen. Lopulta jäin kuitenkin kiinni ja jouduin takaisin pesulle. No, nyt olen kuitenkin puhdas ja tulipahan valjaistakin puhtaat! Ehkä minä ensi kerralla muistan mitä kasoissa kierimisistä seuraa... Tai sitten en!

1 kommentti: