maanantai 30. elokuuta 2010

Kaikenlaista menoa!

Elokuu on loppumaisillaan. Tämän kuun lopussa onkin tapahtunut kaikenlaista jännää. Olen nimittäin päässyt tapaamaan mm. muita koiria ja ihmisystäviä.




Yksi uusista tuttavuuksista oli Onni. Hän on englantilainen serkkuni ja minua paljon vanhempikin, syntynyt vuonna 2003.  Hyvin tultiin juttuun, vaikka minua vähän jänskättikin. Onni kun oli aika paljon isompi kuin minä. Onnin emäntä Tuija leikkasi mun kynnet ja opasti samalla uutta perhettä asissa. Tummien kynsien takia mun perhettä vähän jännitti ja siksi he pyysivätkin Tuijaa näyttämään mallia alkuun. Minä sain Onnin hammasharjaherkkuja palkaksi. Nyt uskaltaa kotiväkikin leikata kynnet, toivottavasti saan silloinkin hyvät palkat!

Tässä kuvassa tarkkailen Sofian jaloista Onnin puuhia.







Pari päivää myöhemmin sattuikin vähän kurjempi kohtaaminen, kun ulkoillessamme emännän kanssa lähimetsässä, jouduimme maa-ampiaisten hyökkäyksen kohteeksi. Iso parvi tuli jostain ihan yllättäen ja jahtasi meitä piikkeineen. Onneksi minun ei kuitenkaan käynyt kuinkaan, vaikka useampi pörriäinen minuakin pisti. Sofia hihnan toisessa päässä taas sai useampia ilkeän näköisiä pistoja. Emäntä jäikin seuraavana päivänä kotiin koulusta, kun päivä oli lyhyt ja käsi komeasti turvonnut. Emännän kaverit Maire ja Sami kurvasivat yllätysvisiitille, jotta näkisivät minutkin ensimmäistä kertaa. Minä tietysti otin kaiken ilon irti uusista leikki- ja rapsuttelukavereista ja esittelin heille ylpeänä kärpäslätkää. Sami otti siitä todisteeksi muutaman kuvankin.


Seuraavaksi pääsinkin elämäni ensimmäiseen volkkaritapahtumaan vanhan kuplan kyydissä. Paikalle oli tullut myös toinen ranskis, fawninvärinen ja tulinen Bertta. Ensi vuonna luvassa on varmasti lisää vw-tapahtumia, se kun on perheeni (ja tästä lähtien myös minun) harrastus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti