maanantai 2. helmikuuta 2015

Home sweet home


Mummun kukkalakanoissa

Reissumies on taas kotona! Emäntä lähti viikoksi jonnekin kauas, missä on paljon lunta ja poroja. Mä jäin siksi aikaa Lohjalle, eikä pahemmin ollut ikäväkään. Mitä nyt vähän itketti, kun se emäntä aikaisin aamusta vietiin ja jätettiin jonnekin isolle kirkolle tai, jos joku vahingossa mainitsi sen nimen. Mut ei muuten, mulla oli paljon muuta tekemistäkin. Nyt lauantai-iltana mä sitten ihan sattumalta löysin emännän jonkun junailuaseman edustalta Hesasta. Siellä tuli ja meni paljon ihmisiä, mut tunnistin omani! Se kaappas mut syliin, rutisti ja lässytti. Aika noloa... No eilen me sit ajettiin kotiin ja kävin pian tarkastelemassa, että onko valtakunnassa säilynyt järjestys. Mulla oli paljon koirapostia lukematta, mutta kaikki tuntui olevan kunnossa.

Viimeksi kirjoitin uusista tuulista. Täten vesikielellä ja kuolajojot suunpielistä roikkuen ilmoitan, että sain kunnian tehdä tämän vuoden ajan yhteistyötä SLN Import Group Oy:n kanssa. Yritys tuo maahan mm. Acana ja Orijen- kuivaruokia, joita saan muutaman kerran vuoden aikana koemaistella. Ensimmäinen paketti on nyt haettu ja Orijen Adult on tän ranskanbulldogin herkkien makunystyröiden tarkassa arvioinnissa ihan pian!



2 kommenttia:

  1. Pieni välimatka tekee joskus hyvää - kumpikin saa nähdä sekä kokea kaikenlaista muun muassa pötkötellä mummun kukkalakanoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja onneks emännällä oli siellä luokkakavereita seuranaan, niin ei sen tarvinnu koko aikaa ikävöidä mua. Mä taas sain vähän herkutella, kun emäntä ei ollu näkemässä. Lätyt on aika hyviä!

      Poista